hur svårt det kan vara att sätta på en tshirt

Idag när vi kom hem från dagis skulle Jason klä på sig själv. Det gick inte så bra tyckte jag.
Här börjar det. Han försöker få in sitt feta huvud men det verkar inte riktigt funka.

Varför hjälper du inte mig??

Hihihi ändå kul det här

la la la la (vet faktiskt inte vad han håller på med här).

Här släpper han ut all sin ilska -Hjäääälp miiigggg

Åh näästan!

Yes jag lyckades!

In med ena armen

wiiie I made it!

YEAH!

Sen sprang han iväg för att kolla på Toy Story 3.

Ni anar inte så mycket jag garvade när jag tog bilderna medan han kämpade. Min lillebror kan vara roande ibland istället för jobbig. +

Kommentarer
Postat av: Kimberly

HAHAHHAH Bild 5 is to die for!!!!! XD hahahahah

2011-03-19 @ 16:19:45
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0