godmorgon lördag

åh vad jag längtar till sommaren.

Morsning korsning people. Jag är uppe, plutten är uppe men framförallt - solen är uppe!
Glad tjej här! Är våren här? Jag menar, det är ju ändå Mars, hoppas hoppassssss! Blev väckt av Jasons fina sångröst, han satt bredvid mig och sjöng till massa barnlåtar. Jag låg och fnissade och försökte att inte avslöja att jag var vaken (orkade inte gå upp). Det mesta av hans ord var "fle lele fluflo", fint.
Ännu igen kollar han på Bilar & käkar frulle. Dagen kommer att bli låång. Önskade att jag var i stan och shoppade istället för att vara inomhus när solen skiner, but but. Ska försöka vila lite medan han är inne i filmen, haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0