glaaaaaaaad


Sitter vid skrivbordet för första gången på väldigt länge.
Ända sedan vi fick våra datorer från skolan har jag degat i sängen med laptopen antingen på knäna eller på magen (nu känns det som att jag är steril). Men iallafall off the topic- jag har tagget inom mig. La just på luren efter en lång pratstund med käre kusin Kim. På tisdag börjar vi på ett skit bra gym! Jag läääääängtar!! Vi har redan lagt upp ett schema. Sen ska jag försöka bli nyttig också. Men nog om det- nu ska jag kränga kladdkaka och glo på solsidan ♥

Kommentarer
Postat av: Kimberly

Vi kommer bli så jääääkla heta du och jag! Nice toned muscles here we come!

2011-03-14 @ 00:11:07
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0