de närmaste veckorna

V.12
Lördag: Göteborg med klassen hela dagen
V.13
Fredag: Lediga, inte ett april skämt!
Lördag: Hoppas på Emmas 18 års fest
V.14
Tisdag: Spanjorerna kommer på besök i en hel vecka
Fredag: Fest med spanjorerna, utgång or whatever
Lördag: JAG FYLLER 18 ÅR! Och tyvärr blir det ingen utgång för mig för vi ska ha lokalfest med spanjorerna, parallell klassen och deras italienare som också är på besök! Kommer bli fett najs.
V.15
Tisdag: Bye bye spanjorer!
Fredag: Min & Beckas efterlängtade lokalfest!!
Lördag: Förmodligen släktfest då det passar som minst (bakis minst sagt).
V.16
Måndag-Söndag: PÅSK-FUCKING-LOV!
V.17
Lördag: Valborg!
V.20
Lördag: Hejdå Sverige! Hej Marbella!
V.23
Torsdag: Hejdå Marbella. Hej Sverige!
Fredag: Skolavslutning, whoop whoop!
Lördag: Carros 18 års fest!

V.24
Måndag fram till mitten av Augusti: SOMMARLOOOOOOOOOV!!!
Jag har fan fullt upp fram till sommaren, sick sick sicko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0