Chuck Träd Älgbroder

Idag, den 18e Mars 2011, blir världens underbaraste människa 18 år. Rebecka heter hon. Hon är min halva. Min soulmate. Min allra bästa vän. Jag hoppas att din dag blir awesome och ikväll ska vi shakea loss och få en oförglömlig kväll! Grattis på 18 års dagen broder ♥
Så mycket vi har upplevt & gjort tillsammans. - Besökt älgarna i Skånes djurpark.

Käkat på Rose Garden tillsammans.

Varit utomlands tillsammans (DK räknas!) och delat massor med skratt, tårar och kärlek. Och mer ska det bli! Du är en äkta vän chuck, det ska du veta. Puss!


Kommentarer
Postat av: rebecka

taaaaack broder jag blev tårögd! du är bäst, love you tuck<3

2011-03-18 @ 17:23:27
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0