"bölar du också så fort det blåser mycket ute?"

Jag & Emma skrattar åt att hon får nåns röv i facet (bara nästan).
Adina: Bölar du också lika mycket så fort det blåser mycket ute?
Jag brister ut i ännu mer skratt.

Dagens största as garv idag var på spansklektionen (som vanligt på fredagar då man är så trött). Tårarna kunde inte sluta rinna. Skratten kunde inte tystna. Jag skrattade så mycket att jag fick lämna klassrummet (vet faktiskt inte om jag blev utkastad eller ej). Jag stack till toan och skrattade lite för mig själv och torkade bort tårarna. Åh, det är såna stunder i livet man bara älskar :')


Kvällen i DK då jag dog av skratt med steff. En kväll som jag alltid kommer att komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0