april för 1 år sen (2010)

Just nu ligger jag på mage i sängen med min dagbok uppslagen och läser igenom vad som hände förra året i April. Och gud vad mycket som har förändrats på ett år. Och idag för exakt ett år sen hade vi påsklov, men vi har inte påsklov förrän om ytterligare 3 veckor ungefär. Vad hände då, för ett år sen?

1. Jag firade min födelsedag med mina vänner 2 helger i rad.
2. Var på slagt
3. Det var banne mig 20 grader! Nu är det bara 6!
4. Lärde känna nya människor som man träffar ibland idag.
5. Jag hade pengar....
6. Jag piercade örat, present av bäste vän<3
7. Gänget var som vanligt, oförändrad och underbar
8. Firade valborg först hos Emma, sen myste jag med gänget hos becka på natten.
9. Tror att vi hade nationella i Matte, då köpte jag 1kg godis dagen innan som jag sedan glömde ta med..såklart.

Undrar vad för spännande saker som kommer att hända i år. Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0