abstinens

JISSES VAD MYCKET JAG VILL HA! Jag har inte shoppat på riktigt på flera månader. Anledningen? Pengarna går till mat, nöjen & festligheter. Jag har alltså prioriterat allt det framför kläder smycken etc. Men nu jäklar ska jag unna mig lite. Köpte dock inget idag, dreglade bara över vissa plagg och smycken som jag kanske tar och köper på onsdag då jag och broder ska ta en shoppingrunda. Men jag har min gräns, ska nämligen betala till gymmet också, och den jädrans lokalen. Att man alltid ska ha ekonomiproblem va..

Kommentarer
Postat av: rebecka

vaaaaaaar ifrån kommer den vackorva klänning på 2a bilden

2011-03-07 @ 17:25:52
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0