lunch på graffitti

Käkade god lunch på Graffitti med Kim idag. Som jag har craveat (stavning?) för den maten! Fick så himla mycket att jag nog klarar mig denna månad.. Det blev inte så mycket sömn inatt då Kasper och Emil kom på besök till 04.30. En halvtimme senare vaknar plutten. Snyggt jobbat. Vi tre hade några nostalgi timmar hos mig inatt. Vi kollade igenom skolkatalogerna från gamla tider.
För övrigt ligger jag och kollar på första filmen av Harry Potter. Känner att jag borde komma ikapp (lite sent ute kanske). Blir lite uttråkad då och då. Men jag ska klara det! Peace x

Kommentarer
Postat av: Kimbo

Du ska fan klara detta Jennou!!! :D :D :D

2011-07-16 @ 00:28:00
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0