åhus del 2

Efter Åhus har jag lärt mig: att alltid ta med mig min normala kamera för det funkar helt enkelt inte med min iphone.

såhär ska tältet byggas. Ni skulle sett hur det såg ut då jag campade med enbart grabbarna. Kaos.

vi grillade korvar - som aldrig blev varma..

eldfest

Såhär död har jag aldrig varit. Har bokstavligen legat i sängen sen klockan 12 igår på dagen då jag kom hem från Åhus. Har inte orkat göra ett skit. Bara legat och kollat på tv. Snacka om att vara i zombieläge. Åhus var awesome! Förutom ösregnet på kvällen var allt as kul. Fick åka hem med en bakis Rasmus igår som lurade mig med att han skulle spy i bussen. Nu har det faktiskt regnat i nästan en vecka och jag tycker att det är dags för solen att titta fram! Går i depression snart ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0