relationsstatus?

För en natt sen drömde jag den sjukaste drömmen. Jag & mina kompisar var i min lägenhet. Jag lämnade datorn på och glömde tydligen logga ut mig från facebook. Vi satt nere på gården och fikade. Emma S sitter och kollar sin facebook i hennes iphone, då står det såhär på toppnyheter: "Jennifer har ändrat sin relationsstatus. Jennifer har ett förhållande med den finska nallebollen." Jag gav ifrån ett major whattafack?!! och sprang upp till lägenheten igen. Där låg Olof med min dator i min säng och skrattade. Jag blev skit förbannad på honom, han hade facerapeat mig. Sen fick jag en hög med kommentarer att det var jag som uppfann finska nallebollen. Vilken cp dröm asså..

Kommentarer
Postat av: Emma Sjölund

Hahahaha! Balla drömmar ;p

2015-02-16 @ 10:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0