ett litet skämt

Detta är nog första gången jag INTE pluggar inför ett prov. Jag orkar inte sätta mig och få in allting. Imorgon ska vi betygsättas där vi ska skådesspela med riktiga skådesspelare, typ hur vi hanterar olika situationer och så. Lite coolt ändå men sjukt jobbig eximination.

För en stund sen fick jag ett sms där broder min hade skickat ett litet skämt. Jag var så trög och fattade inte, men när glödlampan tändes över huvudet & jag fick aha-upplevelsen, så var skämtet rätt så bra. Here we go!
Becka sitter och glor på mig, hon kan inte slita sin blick från mig för jag är så het.
Jen: Vad glor du på? Har du ingen tv hemma?
Becka: Jo men jag har inte animalplanet..
en guldmedalj till dig broder.


Kommentarer
Postat av: rebecka

VIIISSSSSSST

2011-02-16 @ 08:16:44
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: rebecka

FAAST ANLEDNINGEN TILL ATT JAG GLOR ÄR FÖR ATT DU HAR BAJS I GRÄVLING PÄLSEN HAHAHHA

2011-02-16 @ 08:17:20
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0