6 faktapunkter om mig


1.
När jag kliar mig i ögat rör jag mig typ som en orm (haha?) svårt att förklara. Speciellt när jag ligger i sängen.
2. Har svårt att fatta skämt.
3. Brukade alltid kolla efter kannibaler under sängen innan jag gick och la mig efter att jag hörde en kannibal historia år 2006. Nu gör jag det bara ibland.
4. När jag skrattar, då skrattar jag & tårar kan inte sluta rinna. Och enligt Adina är det därför jag bara sminkar övre delen på mina ögon, haha!!
5. Känner mig naken utan nagellack & ringar. Ett måste helt enkelt.
6. Jag kan inte ha på mig skor som passar exakt eller är för trånga. Mina fötter får klaustrofobi.



Kommentarer
Postat av: Adina

mohahaha! jag kom på din hemlighet!

2011-02-16 @ 20:48:09
URL: http://adinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0