06.49

Jag har sovit som en jävla grönsak inatt. Vaknade upp på fel sida (säger man så?) idag. Vaknade typ en gång i timmen. Jag drömde att jag satt vid Facebook hela tiden och pluggade samtidigt så jag fick inte somna. Jag väckte mig själv utav att jag drog mina fingrar på gitarrsträngarna (gitarren står bredvid min säng) hur sjukt?! Och sen att jag typ kastade mina ben på fönsterkarmen och att täcket trilla ner. Sen fick jag plötslig magont mitt i natten och jag har fortfarande ont. Så idag är jag svin trött. Men men, idag slutar vi ändå 11 så jag och tjejerna ska nog gå och ta en fika för vem vill direkt hem och plugga liksom? Så idag lämnar vi datorerna hemma och är för första gången på länge inaktiva på allt som har med internet att göra. SKÖNT
Och palla att jag pallar blogga 7 på morgonen, no lifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0