Nyårslista

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste utomlands utan förälder & ingått i ett förhållande (kan man säga så??)

Har du några nyårslöften?
Håller aldrig de ändå så vad är det löna?

Vilka länder besökte du?
Spanien & Danmark, hehe..

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Natten till den 25 augusti – då jag och Alex blev tillsammans :)

Vad var din största framgång 2011?
Att jag vågade släppa mitt beslut: ”kommer inte skaffa pojkvän på ett bra tag”


Största misstaget?
Oj jisses.. Jag vet inte! Har gjort rätt dumma saker i år faktiskt, men lärt mig utav det!


Bästa köpet?
Mitt läppstift från Spanien faktiskt. 

Vad spenderade du mest pengar på?
Sprit och mat. 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är väldigt Mycket som har gjort mig glad i år!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Give me everything - Pitbull, Danza kuduro, Alla Maggio låtar!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Det har varit en bergochdalbana. När jag var ledsen har det varit mycket värre än tidigare år, och när jag var glad så var det mycket gladare än förut. Överlag har jag varit gladare, definitivt!

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar. Hängt med familjen.


Blev du kär i år?
Yes

Favoritprogram på TV?
Entourage! & One Tree Hill

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Vaknade upp av att solen sken starkt, shoppade och på kvällen festade jag loss med hela klassen, parallellklassen och våra utbytesstudenter från Spanien - lyckat alltså, väldigt lyckat!


Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om jag inte hade gjort mina misstag så.. Och om problemen i gänget inte hade uppstått.


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Svart svart svart. Och nu älskar jag jeans

Vem saknade du?
Alex när jag inte var med honom. Kusinerna när jag var ledsen och broder när hon var bortrest. Och mamma och Jason när jag var utomlands.


Den bästa nya personen du träffade?
Ojdå, har träffat rätt många nya och blivit vän med skit många i år faktiskt, kan inte riktigt bestämma mig vem som är bäst.

 


Vad önskar du att du gjort mer?

Utnyttjat gymkortet mer

Vad önskar du att du gjort mindre?

Käkat mindre godis

Vem har du umgåtts med mest?

Alex

Bästa minnet från 2011?

De tre fina veckorna i Marbella

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?

Vänskapen i gänget

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?

Första halvåret var det bara utekvällar som gällde, resten av halvåret var det massor med mys

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?

Jag hoppas det, min största rädsla är att alla tappar kontakten efter studenten.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?

När vi fick låna min mormors lägenhet!

Hur många kysste du i år?

Några stycken.

Har du haft ett förhållande under 2011?

Japp och är fortfarande i ett.

Vad ser du mest framemot med år 2012?

Praktiken, men definitivt inte studenten som alla andra gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0