fuck the weather, let's go to MF


Igårkväll var en bra kväll!
Vi såg Maskinen, Familjen & avslutade kvällen med grym techno musik på stortorget! Blev dock besviken när Maskinen inte spelade sin kändaste låt. Familjens det snurrar i min skalle var bäst då jag och mina kompisar hoppade som galningar till låten. När festivalen började dra mot sitt slut drog vi hem till Sophie. Det var sista kvällen vi var hos henne för året. Nu får vi vänta ett helt år för att komma hem till henne igen. Detta var alltså ett avslut på sommarlovet! Eller inte riktigt, vi har fredagen kvar från festivalen! Min sömn spenderades med bästa träd. Om några timmar sticker vi in till stan igen för att se Winnerbäck. Konstigt nog är jag taggad för att se en gamling. Imorgon är det skolan som gäller! Mitt sommarlov har varit G R Y M !

Kommentarer
Postat av: rebecka

eeeeeeeeeeeey man du kan va tard här kissa po converse och sånt

2010-08-24 @ 22:56:40
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0