tisdag & sommaren är tillbaka

stekhett idag!
Jag har inte riktigt haft en sån rädsla för svininfluensan, förräns idag. Läste i tidningen att en man i sverige dog pga det. Buss 131, pendeln till Lund, var full idag, vet inte varför. Men jag blev riktigt rädd där. Det var svettigt, fullt och trångt + var det en man som stod bredvid mig som hostade hela tiden. FY fan. där var jag rädd för att få svininfluensan kan jag säga.
Några i min klass smörjer alltid in sina händer med handsprit, vilket jag tycker är en bra idé. Får ta med mig aceton till skolan eller nåt så länge.


'Ingenting händer denna vecka, ja då får jag göra så att det händer nåt!!!!!
jag har fastnat för use somebody.

Kommentarer
Postat av: rebecka

just nu finns det ingen bättre låt än den...

2009-09-01 @ 19:26:32
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Denise

jag är också helt rädd för influensan och ja smörjer också in mina händer i handsprit men så undrar de andra vad jag håller på med hahaaa :P

2009-09-02 @ 09:10:25
URL: http://denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0