get out of my head

tja. La precis på luren för en stund sedan, snackade med rebecka. 15 minuter blev till 57 minuter vet du:) Vi kom på att vi inte hade träffats sen tisdag förra veckan, & det är ovanligt lång tid.
Vi kan säga att det var en pinsam skolmåndag idag för vissa personer i klassen. Imorgon direkt efter school drar jag hem till becky. Äntligen ska jag säga. STOCKHOLM OM EN VECKA MED ALLA ETTOR.
Nu tänkte jag egentligen börja med analyseringen om Brasilien men eftersom det är så tråkigt går jag och lägger mig istället. SEE YA. & ja naxhije, vi måste träffas snart.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahha men de var välbehövda 57 minuter av snack! och skratt...... hahah see you tomorrow grävling!!! :D <3

2009-09-28 @ 22:45:43
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Naxhije

du om du kan kom nu på fredag så träffas vi efter jag har slutat 15.30 ,berätta om du kan senast 15.30:D

2009-09-29 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0