the sun is up on a sunday morning

GOOOODMORGON.
Eller nej, morgonen är inte alls så god. Jag är fortfarande sjuk & yr. Idag måste jag plugga min guidning inför stockholm :/ och jag måste lämna tillbaka rebeckas cykel. Idag är det förresten kanelbullens dag. Vem ska baka? Jag vill men orkar inte.
Guess what? Jag gick och la mig tio igårkväll, så trött var jag.
Imorgon är jag i alla fall ledig, thank god. Jag orkar inte med måndagar. Sen lämnar jag malmö för stockholm i tre dagar. Undrar om jag kommer att stöta på rashid där..? coincidence att han också ska åka dit i just de dagarna jag är där.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Em

bor du i malmö,,det gör jag med :D

2009-10-09 @ 13:51:16
URL: http://tictic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0