studiedag utan sovmorgon

Herregud vilken morgon!
Jag har studiedag idag, men jag fick ingen sovmorgon. Jag fick en uppgift av mamma igår, vilket var att passa min lillebror när hon stack till jobbet klockan fem på morgonen. Han vägrade somna om (ska bara nämna att han är 15 månader gammal så att ni inte tror att han är typ 10 eller nåt). Men han somnade äntligen i min säng, han tog över hela sängen, tjockis. Vi sov så gott tills mamma väckte oss när hon ringde :/
nu käkar jag frukost och ska snart lämna lillebror på dagis sen beger jag mig mot stan för lite shopping inför imorgon.
BYE

Kommentarer
Postat av: Kimberly

ha så roligt i stockholm :D

2009-10-05 @ 18:13:21
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0