fredagsmys

Äääntligen är det fredag! Fy vad veckorna bara rusar förbi. Nu har jag tre dagars lov. Sedan åker Sptur1b till STOCKHOLM! Härlig vecka. Ikväll blir det bara chill framför tvn med godis och chips med dipp. Längesen man gjorde det. Sitter med två tjocktröjor på mig, det är så himla kallt! Känner att det börjar göra ont i halsen, hoppas att jag inte blir sjuk. Under de två senaste veckorna har jag velat vara sjuk för att slippa skolan, och nu blir jag sjuk just när vi ska resa. Imorgon ska stan här i Malmö vara fyllt med rosa detaljer. Varför? - Rosa bandet. Statyer ska tydligen ha på sig rosa bh'n.. konstigt, men jag vill i alla fall gå dit och kolla runt lite.

Om en timme: Föräldrafritt med Tom Cruise. Har alltid velat se den filmen, speciellt den delen när han springer och dansar runt i skjorta och kalsonger. 
Känner på mig att det kommer att bli en bra helg.

Kommentarer
Postat av: rebecka

japp över stearinlus :)

grävling våga iiinte bli sjuk!!!!!!!!!!

2009-10-02 @ 23:15:28
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0