mother f***er

en konversation mellan mor & dotter per mobiltelefon

21.55
dotter: mamma jag går ut & träffar Rebecka nu.
mor: neej, var ska du nu igen?
dotter: jag ska ut en stund, ska träffa rebecka, köpa godis och vara hemma hos henne.
mor: Med vem?!
dotter: REBECKA SA JAG
mor: när kommer du hem?
dotter: 12?
mor (blir tyst i luren): nej, du stannar hemma ikväll, du har varit ute varje kväll nu. 
dotter: men vadå? ni är ju inte hemma ännu.
mor: Jo, vi är på väg nu.
dotter: När ni kommer hem ska ni ändå gå och lägga er, vadå, ska jag bara sitta hemma framför datorn & ha tråkigt hela kvällen?
mor: Ja, det är bättre än att vara ute.
dotter: men mammaaaa
mor: vi kommer hem nu, vi ses snart.
dotter: mm
mor: hejdå *klick*

dottern slänger sig i sängen & skriker...

Ps. De är inte ens hemma än. jeeeeeerk !!



Kommentarer
Postat av: rebecka

ååååååh så synd :(

hoppas i morgon blir riktigt fett!!!!!!! :D

2009-07-26 @ 00:26:55
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0