done with da food

mätt och belåten sitter jag här och knaprar på tangenterna igen. Hade ett långt och lugnt samtal med min moster som då bor här hos oss för tillfället. Trevlig prick kan jag säga :) Låter konstigt att jag säger det, hörs lite som om jag inte känner henne så bra, men det är sant, det gör jag inte. Hon kom hit från Filippinerna för att passa min lillebror. & jag tyckte att hon kanske behövde prata ut om sina problem (sin saknad till hennes familj där borta i Asien). Jag tycker synd om henne.
Tänk att behöva lämna sin man och sin 7 åriga son för första gången. 

Nu måste jag verkligen tömma mina saker, jag ska snart träffa tjejerna. Hur ska jag hinna?
Får sätta på hög musik & sjunga med, så får vi se om det går snabbare :D
Shalom. (jag är inte jude om ni tror det efter jag uttryckte mig så, jag bara skrev det)

update! 13.54 Okej angående första meningen med uttrycket "knaprar på tangenterna" hhahahah, det lät nästan som jag satt & åt tangenterna. Jag menar iaf att jag sitter och knappar... freak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0