catch the moment baby

I'm up! Nu är jag uppe efter att min lillebror väckt mig ett antal x gånger genom att smälla igen vardagsrumsdörren och skrikit som en galning & han är bara 1 år.  Jag är verkligen jätte trött. Var tvungen att ha väckarklocka idag i och med att jag ska träffa min gamla sommarjobbskompis Sofie:) Känns wierd. Vi har inte träffats på knappt ett år. Men vi håller fortfarande kontakten & det är ju bra! Vi ska till mobilia och ta en fika runt två efter att hon har slutat jobba. 

Nu ska jag göra mig i ordning & se om jag kan ta en snabbrunda inne i stan innan dess :D REA BABY


Kommentarer
Postat av: daphskie! xD

jag tror jag såg dig! xD aaah

2009-07-22 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0