last night i was thinking of you

Vilket mysigt väder inte sant? Nu är jag hemma efter en trevlig och mysig lördagskväll med tjejerna. Jag har shoppat tillräckligt för helgen, men jag strävar efter mer. Tur att julen snart är här. Måste ta mig till stan igen nästa vecka och köpa julklappar - fortfarande inte köpta!!!
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, vi vaknade 8 idag.. igårkväll märkte jag att jag var allergisk mot emmas katter. Hade alla möjliga symptom - ögonen kliades och blev röda, luftstrupen täpptes igen, och ögat svullnade mot natten. skit äckligt! Men nu mår jag bra.
Knäppte inte några fina bilder igår så det får bli den här.
UPDATE! shit det är redan andra advent idag! Då är det bara tre veckor kvar till jul, 11 skoldagar kvar. TAGG!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahahha fyy dig :P

2009-12-06 @ 16:18:44
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0