i hear those sleigh bells ringing

vilken måndag! Finns negativa och positiva grejer. Slutade tidigt, stack till Nova Lund och köpte en fin fin julklapp till mamma. Jag vill inte berätta det värsta, fy fan! Otur otur otur.
Jag vill ha mycket till jul har jag märkt. En av de jag mest vill ha, är en vacker svart gitarr! BAM! Jag vill ha..
Är pepp inför morgondagen, FN debatt med klassen i AF-borgen i lund om klimat. Med andra ord, wannabe klimatmötet i köpenhamn? Man ska i alla fall vara finklädd, pennkjol, kavaj, uppsatt hår och rak rygg.
Vi ska vara där från 08.30-17.20, fy dock! Skit segt.
PS! Har äntligen köpt mig en chokladkalender, bättre sent än aldrig va? :) nu kan jag käka 15 st chokladbitar!
Wish me good luck.
det blev en 'bilar' version! fet & annorlunda! jag gillar.

Kommentarer
Postat av: rebecka

skryyyyyyyyyyt skryyyyyyyyt!!!!!

2009-12-15 @ 14:47:45
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0