mitt 2009

Januari Fortsätter nian i långsam takt.

Februari Klassen krigar och bråkar över en fånig klasströja.

Mars Rebecka fyllde 16, klassen planerade ett vattenballong krig.
Beckys sweet sixteen fest
April mysig kväll med tjejerna på bo01
Min sweet sixteen
Maj Valborg
Juni Balen på Privé, 9E. Skolavslutning, bye bye högstadiet.
Lalandia med släkten. Skönaste dagarna under sommarlovet!
Sommarjobb på Geijerskolan, Limhamn.
Juli Börjar bli 30 grader varmt i Sverige, chill på jobbet. Sommaren var äntligen här!
Jag blev ägare till ett par vackra converse
En av kvällarna var speciell. Gungorna blev en godis/snack plats med rebecka
Augusti Malmöfestivalen
Almåsa med tjejerna
Återförening med 9E
Hejdå sommaren 09, hej gymnasiet!
September Hösten börjar komma, skolan har börjat och man firar det med en stor fet gymnasiefest!
& jag var på min första laserdome match!
Första festen med klassen! Sptur1b.
Oktober Kyliga eftermiddagar med becka och en cider
Stockholm med klassen, Kims sweet sixteen.
November Dags för skolfoto. Vilda fester med tjejerna.
Jag och becky började på gym.
Photo addicted?
December Julen närmar sig och julpynten är uppe i stan.. & i mitt rum.
De här älsklingarna blev mina
Luciatåg. Snön värmde marken som ett vackert täcke.
Till sist men inte minst - jag blev äntligen ägare till en vacker system/digitalkamera!
År 2009 har varit ett helt fantastiskt år med nya upplevelser och nya vänskapsband knutna. Det finns ingenting jag skulle vilja ändra på. Tack för alla som har funnits där för mig och tack för alla skratt ni har gett mig. Nu lämnar vi nollnoll-talet och hoppar in i ett nytt decennium. Jag har bara ett ord att beskriva år 2009 - underbart.

Gott nytt år!





Kommentarer
Postat av: rebecka

ååååååååååååh jag blev helt sad, detta året har verkligen varit underbart!

2009-12-31 @ 16:17:35
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Denise

det har varit ett bar år, bättre än 2008 i alla alla haha men nu kommer 2010 och då ska vi se på många filmer haha :P

2009-12-31 @ 21:13:38
URL: http://www.denizes.se
Postat av: Kimberly

2009 har varit ett riktigt super år :D

2010-01-01 @ 15:36:54
URL: http://flaweddesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0