deppig måndag

nu är jag vaken!
Jag vaknade runt åtta idag & kunde inte somna. Jag låg och tänkte på alla mina kompisar som gjorde sig klara inför gymnasiet. Men jag lyckades sova i ett par timmar till. 
Vanessa ringde nyss. Nu sitter hon & Ola på flygplatsen och väntar på sitt flyg. Jag är så avundsjuk! Men ikväll flyttar jag och kim in i deras lägenhet!! Yes! Lite deppigt ändå. På onsdag-torsdag skulle vara de bästa dagarna under MF. Men jag får sova hemma i och med att becky och jag inte fick sova i lägenheten ensamma.
När jag tittar ut genom fönstret blir jag ännu mer ledsen. Moln & grått överallt! dålig skolstart för vissa kan jag säga. Rebecka smsade och sa att hon inte hade slutat ännu! Wtf? är man på sitt upprop så länge? 3 tim? Hoppas inte på mitt. Jag vill inte missa Klass 9E återföreningen. Hell no.

NU: äta frukost.

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag kommer missa 93 återföreningen :(:(:(

denna veckan är typ den värsta ever!!!!!

2009-08-17 @ 14:39:00
URL: http://throughglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0