weekenddddddd

Att vakna 5.42 imorse var ingen hit. Jag piggades upp inom 10 min dock. Att cykla igenom västra hamnen 6.45 på morgonen var så läskigt. De har ju inga gatulampor när man väl kommer till hamnen. Tur att chefen redan var i butiken med alla ljus påslagna. 
 
Drack ihjäl mig på ischai, latte och nån lemonad de brukar ha på sommaren. Och idag sa hon att hon ville ha kvar mig så nu ska jag bara skriva på kontrakt. Skönt med lite extra klirr i kassan. 
 
Vad tycker ni om min mannagrynsgröt? Dedikerade den till bob
 
Har försökt läsa mina tråkiga studieböcker i ca 2 tim nu men hjärnan har varit på annat håll. Tänkt på resor, vart man kan åka i sommar och till vår samt om jag är hungrig eller ej så jag kan ta en liten paus. Så egentligen har jag inte läst nåt för jag har inte fått in någon info alls. 
 
Efter att jag och bob lunchade i stan idag fick jag tbx mitt shoppingsug vilket INTE är bra då mitt CSN inte kommer att komma förrän nästa månad. Men what to do? Vill köpa allt från örhängen, till block till sommarkläder och jackor. Kan jag få vinna på lotto nån gång? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0