reunion

Känns som jag slösat hela dagen idag. Inte gjort något vettigt än att se Modern family. Men fy vad skönt det var att bara ligga i sängen och inte göra nåt. Om tre timmar ska vi alla vara hemma hos Carro och Steff (visste inte ens att de hade flyttat ihop) och dricka lite vin och prata om allt som hänt i våra liv sen senast vi sågs. Vissa har jag inte sett på 3-4 år till och med. Men emma och de såg jag i alla fall förra året. 
 
Min kropp har ömmat hela dagen idag, gjort ljud ifrån mig varje gång jag rör mig och det gör ont i vartenda muskel. Längtar till de dagarna man är i form igen och inte känner av att man tränat. Ser fram emot en lugn helg med massa mat och sömn. Som att jag inte gör det varje dag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0