plugg

Äntligen har min sömn blivit normal igen. Tog bara 13 dagar att vända på dygnet. Brukar aldrig ta så lång tid, i somras kunde jag sova en hel natt redan efter två dygn. 
 
Nu sitter jag och pluggar på mig själv inför min intervju. Är ganska så nervös men även lugn. Blir taggad när jag tänker på att de kanske bjuder på gratis god kaffe hehe. Inte varit på intervju sen 2013 och det var Starbucks. Där satt jag på tåget, nervös över att intervjun skulle vara på danska och jag hade ljugit i mitt cv att jag fattade danska galant men egentligen fattade jag 2% av språket. 
 
Idag är det megastorm och enormt deprimerande väder ute. Har kollat runt på resor inför våren eller redan i Mars för jag vill ge mig av asap. Hade nog inte haft lika mycket ångest om jag hade vetat att jag skulle åka tillbaka till LA om en månad. Istället hade jag haft ångest att jag skulle lämna mina nära och kära om en månad och bli ledsen över det. Jag är aldrig nöjd va? 
 
Ska strax kolla på titanic med Jason som aldrig sett det, ska ta med honom på Titanic museet i veckan här i malmö! Helt excited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0