nytt kapitel

Har ju velat fram och tillbaka när det gäller att studera här eller fortsätta i USA. Började på universitetet igår och det kändes så moget att gå på universitet. Gick väl bra, förutom att brandlarmet ringde efter 45 min och alla fick stå ute i kylan. Ganska skoj att ha fått lära känna nya människor och alla har så olika dialekter. Blir lite avundsjuk. Tröttnat på min, visste inte att man kunde göra det. 
 
Trots att det bara gått 2 dagar så har vi rejält att göra och har redan examination nästa vecka?!?!?!!?! Wtf, take a chillpill. Tur jag är insatt i pluggmode så jag inte är helt lost iallafall. 
 
I helgen åt vi middag hos Emils föräldrar och de bjöd som vanligt på PULIG efterätt!!! Fick orgasm på plats. Och lekte mycket med deras katt trots att jag inte är ett fan av katter. Men hon hade ganska mycket fett på kroppen så det var helt okej.
 
NU: läsa 120 sidor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0