mycket på g

Råkat shoppa lite för mycket denna vecka känner jag. Att kolla online när man har tråkigt är inte bra för ekonomin men jävligt lugnande för själen. 
 
Tror jag tänker på att jag kommer få CSN snart så jag kan väl unna mig fram tills den kommer eller? Fel tankesätt. Har redan mycket att göra i veckan samt fått några nya jobbpass. Det enda som taggar mig är att jag får dricka så jäkla mycket chailatte. Fasen vad beroende jag har blivit. Kan dricka det varannan timme om jag hade fått. 
 
Fått mycket motivation till att köpa massa nya kläder, spec skor och jackor. I am back eller? Börjat smått gå tillbaka till höstjackor nu när jag går ut och börjar frysa mindre ju tunnare kläder jag har på mig. SKITBRA. Men får väl dricka citronvatten vid sidan om så att jag inte blir sjuk. 
 
Nu: kasta plugget och streama Homeland!!!!!!! 
 
Cyklade igenom gamla västern idag och guuuud vad fina smågator. Ska börja cykla där för skojs skull trots att det är en omväg till skolan eller hem från skolan. 
 
Påminner lite om Ystad och Köpenhamn haha
 
Hade ju kunnat bo där och ta photoshoots varje dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0