motivation

Okej fick världens motivation till allt i livet precis. Har legat i sängen (konstigt att jag kunde koncentrera mig där utan att somna) i 2 timmar nu och försökt förbereda mig inför min examination på tors och fick massa tankar i huvet om att jag vill göra en massa saker. Eller få saker gjort i livet - som att tex skaffa körkort, känns som man borde ha skaffat det förlängesen. 
 
Eller hitta lägenhet snarast, men det kan man dock inte påverka lika mycket. Boka en massa resor inför våren och sommaren så man har något att se fram emot. Pensionsspara??????? Jobba ihjäl mig så jag tjänar 5 siffrigt igen. Träna hårt varje dag. Det enda jag inte är motiverad över är att börja äta nyttigt. Hujedamej. 
 
Någon mer som har lika mkt motivation som jag har just nu? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0