im alive

Efter igår är jag ganska förvånad att jag kan gå idag. Så fel det lät haha. Var på det jäkla cellprovet igår igen för 4e gången och fasiken vad ont det gjorde. Trodde jag skulle svimma så äckligt det var. 
But I survived! 
 
Försöker just nu hålla ögonen öppna. Blev plötsligt cp trött när jag satt och pluggade efter min kommande intervju med Espresso House igen imorgon. Trodde inte att jag skulle få ännu en chans. Man kan ju hålla tummarna så man kan få endless med gratis chai varje vecka va? 
 
Har lekt husmor idag och rensat ut allt mitt shit och bakat semlor med mor min. Om 5 dygn börjar min nya skola, är ganska taggad men även jättenervös. Tänk så får man inga vänner??? Tänk så trivs man inte i sin klass? Eller förstår ingenting av kursen? Det återstår att se. Aldrig läst på universitet förut så det ska bli en ny box att checka av i min bucketlist. Inte som att det ens ingår i min lista, så gay. 
 
Nu: trycka i mig en hamburgare till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0