end of 2017

Och så var 2017 över... Känns som att ju äldre man bli går tiden och åren mycket fortare vilket jag hatar. Man hinner knappt njuta av tiden. Det är redan dag 2 av 2018. 
 
Haft ett otroligt bra år där jag fått uppleva mer än vad jag trodde jag skulle få uppleva under mitt liv. Lärt mig en jävla massa och insett vad jag uppskattar mest i livet, både människor och saker man har omkring sig och i sitt liv. 2017 var utan tvekan ett av de bästa åren i mitt liv. Ingenting jag ångrar och hade kunnat leva om det ännu en gång. Men nu är det ett nytt år och nya äventyr väntar och jag är ganska exalterad över det. 
 
Ska bara bestämma mig över några beslut sen är jag good to go! 
Gott nytt år!
 
 
 
Gud vad glansig jag var i ansiktet här 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0