en vecka avklarad

Denna vecka har gått både snabbt och långsamt. Haft föreläsningar varenda dag och en seminarie redan. Kursen börjar som en smäll... Vi har väldigt intressanta ämnen att prata och diskutera om men det är så jäkla svårt att hänga med när man inte kan vissa ord och termer när de snackar så akedemiskt. 
 
Har försökt tvinga mig att läsa några sidor i alla tre böcker men märker efter ett tag att jag faktiskt legat och tänkt på annat under tiden jag läser. Hur är det ens möjligt för hjärnan att göra så? 
 
Imorgon är det äntligen fredag och jag taggar så jäkla mycket efter helgens sovmorgnar. Be till thor att jag kan koncentrera mig nu till 21.00 ikväll. Amen
 
Fan vad jag saknar att resa nu. Bara gått en månad sen jag kom och vill redan iväg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0