chai surprise

Vaknade inatt och var extremt förvirrad över var jag var nånstans. Kom inte ihåg hur och när jag somnade. Men bredvid låg bobby och jag blev chockad över att han somnade så fort. 
 
Har försökt att plugga halva dagen idag och tagit ganska många pauser som vart lite för långa. Kim skulle snabbt komma över och lämna mina brev men stod i dörröppningen med en varm chailatte i handen istället. Snacka om att göra min dag!!! Craveade det så mycket trots att jag dricker mängder av det på jobb haha. 
 
Spontanbesök är alltid de bästa besöken. Det var ganska skönt att ta en paus från plugget också. Jason lyckades övertala mig att baka kladdkaka men bara om han diskade efter. Win win. Eller stavar man det med 2 N kanske? Imorgon är det redan måndag men har inte så mycket söndagsångest idag. Längtar bara att få komma in i mina rutiner igen. Meeeeen nu ska jag försöka shoppa online fastän jag inte får. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0