bodypump

Har äntligen kommit in i mina träningsrutiner igen. Älskar att vakna upp och ha träningsvärk, bästa känslan. Igår körde jag och chuckie bodypump på lilla torg och våra armar dog! Vi skulle göra armhävningar för triceps och när jag kollade på henne så dök hon ner som en säl när hon skulle lyfta sig själv. Lite pinsamt att få skrattattack mitt under passet och coachen ser haha. 
 
Vart ledig igår och är ledig idag med, som ska spenderas med enbart plugg all day.. Vill ha vår nu så att man kan få lite värme och börja använda varmare kläder. Fast jag har dock inte fått nog utav mina pälsjackor och boots än! 
 
ger upp på plugglivet snart, och jag har bara pluggat en vecka haha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0