-98

Det var som att ingen tid hade gått förbi när jag träffade tjejerna igen i fredags. Fick reda på att jag och Steff ska gå i samma kurs i socionomprogrammet!!!!! Okej, känns ju lite lättare att börja i en helt ny klass då. 
 
Vi drack vin och åt chips och skrattade åt gamla minnen. Och vi planerade på att ha en klassfest och samla alla som kan vara med. Är så glad att vi i alla fall fortfarande har kontakten efter 5 år. Trodde aldrig att det skulle hända faktiskt. 
 
Har varit ute i två timmar i kylan för att spela fotboll med lilleman och guuuud vad ont i fötterna jag fick till slut. Det var cp kallt och det kändes som att nån högg knivar igenom mina fötter. Igår lagade jag och Emil världens godaste middag. Pasta med champinjonsås med ost, zucchini, persilja och halloumi. FATTA vad gott det var. Ätit mer av det idag och vill ha mer. Nu väntar jag på att mina vitlöksbröd ska bli klara. 
 
Nu har jag en veckas jullov till innan skolan börjar igen. 
 
Denna maten dog jag för. Jonny bjöd på puuuulig mat. Nån köttbit, sparris, mozzarella med tomater, hans famous gurka med ättika nånting, svamp, pommes och pepparsås. Hur gott som helst!!
 
Har fortfarande inte shoppat nog. 
 
Provade på att gymma på dammfri och det var sååå fräscht och stort och skitbra maskiner! Fan att man känner många som tränar där bara. Gym = alonetime 
 
Fick äntligen äta svensk tacos igen 
 
Och häääär ser ni vår goda middag. Vi käkade middag efter 21 så vi somnade ganska gott och det var första gången båda sov så jäkla gott tillsammans. Händer aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0