winterrrrr

Har ni sett att det ska bli minusgrader hela nästa vecka? Från och med imorgon?!?!?! Egentligen tycker jag inte att det är så farligt så länge det inte blåser eller regnar! 
 
Fick notis idag att min fina hatt är kommen till butiken och är redo att träffa sin nya mor! Hoppas den sitter fint på bara haha.. Just nu är jag på min tredje kaffekopp i hopp om att bli pigg så jag kan fortsätta läsa 20 sidor innan min lektion börjar idag. 
 
Ska äntligen bli skönt att få sovmorgon imorgon, längtat hela veckan.. och nu tycker jag att min nya pälsjacka ska komma!!! Införskaffade ännu en. Kunde inte motstå, den är så vacker. Så får sälja mina andra jackor för att jag inte ska äga 700 pälsjackor. Någon som är intresserad? 
 
tänkte sälja denna bomben men insåg snabbt att jag kommer att ångra mig så fort han fått en ny mor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0