vday

Ganska övereskattad "holiday" om jag får påpeka. Sen jag var liten har jag altlid vaknat upp till något fint från mamma. Det hände imorse igen. Var så otroligt trött efter min brist på sömn, samma med jason. Men så fort jag såg vad som fanns på bordet blev jag pigg och glad! 
 
Jason degade i sängen men när jag sa: KOLLA vad som finns på bordet! Så rusade han upp. Han som älskar trisslotter. Men ingen vann. Buuu
 
Sitter här med en halvsuddig lins trots att jag tog ett nytt par igår, wtf? Ska försöka trycka ut det sista jag har till hemtentan innan jag kan ta det lugnt och benchkolla Homeland. Och ikväll väntas en finmiddag med min halva. 
 
Funderar på att sälja bältet imed att alla har den, men den satt så fint till denna outfiten att jag blev lite tveksam. Köper någon den för 500 riksdaler släpper jag honom! 
 
Huuuur fin är inte min nya träningstopp? 80kr mannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0