snart mars?

Ja mina vänner, halva februari har gått och det är snart mars. Bara två månader tills jag blir en gammal kärring va? 25 år?!!? Kommer ihåg när man var 18 och lyssnade på Oskar Linnros "25" låt och ba: det är såå lång tid kvar tills dess. Tuuuur. Och nu är det 2 mån kvar. JA MEN HEJ ÅNGEST. 
 
Känns som jag vill hinna skaffa körkort och lägenhet innan dess men det kanske är lite för tajt va? 
 
Jag och Emil tog en runda på stan idag och både käkade lunch (hamburgare och sötpotatispommes (på någon porrstjärnas restauragn)) och fikade på EH. HUR mätt är jag nu? Ganska. Kan nog överleva i 10 dagar utan mat nu känner jag. 
 
Fick med mig ett par MOM jeans och är lite förtvivlad på hur de sitter. Återstår att se om jag ska behålla de eller ej. För övrigt är jag JÄTTEKÄR i min nya pälsjacka och min nya skepparhatt. Känner mig så rik i min jacka. Vill ni se? Det får ni inte för jag har inte hunnit ta en bild än. 
 
Har sålt ganska många av mina plagg i veckan. De pengarna ska inte användas förrän i sommar. Tror ni jag klarar det? 
 
Så så så så gott. Mne blir lite äcklad n när jag är så mätt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0