shopaholic

Ja hörni, hon är tillbaka. Hon som tog 10k från sina fonder under gymnasietiderna för att shoppa för hon var uttråkad. Nu vet jag ju inte om jag är uttråkad men jag har shoppat en del den senaste veckan och blir inte tillfredsställd. Kollar online varje dag och fantiserar om att skolka skolan för att gå i stan istället. WHAT is happening?!?! 
 
Är halvnöjd för stunden tills jag får min svarta björnpälsjacka hem (falsk såklart), skulle aldrig få för mig att ta på mig äkta päls! 
 
Idag är jag äntligen ledig och lite ärenden ska göras (kontorstid), slipper lämna hemmet förutom när jag ska lämna ungen osv. MEEEn kan mina saker komma nu tack??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0