lång vecka

Någon mer än mig som tycker att veckan varit cp lång? Haft skola vartenda dag och haft 100 sidor att läsa. Imorgon är det ääääntligen fredag och jag får äntligen lite kvalitetstid med bobbys. Han har varit sjuk hela veckan så har inte kunnat mysa eller pussa ihjäl honom. 
 
Fått världens ryck att vilja laga en kreativ middag till helgen men kommer inte på vad. Är sugen på alllttttttt!! Och nu när jag äntligen börjat tycka om lite vin så vill jag dricka rött vin all day errday. 
 
Igår firade vi ashley, massa god mat och glasstårta till efterrätt. Kunde knappt andas så mätt jag var när vi åkte hem. Värt. Och vet ni vad - jag har gått och blivit beroende av WAHLGRENS VÄRLD??? Asså va?! ahhahaha, jag som inte ens tyckte om Bianca, men nu gör jag! 
 
 
Huuuur fint var himlen ikväll? Okej, min mobil har inte världens bästa kamera längre men ääälskar verkligen när man ser trädens grenar silhouett (hur stavar man det??) med himlen i bakgrunden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0