hur grym?!??!

Vi fick ut vår hemtenta i tors eftermiddag och jag satte igång med skrivandet direkt. Det var jävligt svårt att börja men när man väl har kommit över det hindret är det ganska lätt. Nu är det måndag, det ska vara klart på fredag och jag har en halv A4 sida kvar att skriva. Jag har jävligt många tankar och reflektioner jag vill ha med men kommer få korta ner en massa. INTE okej. Visste inte att jag hade en sådan engagemang i detta ämne. 
 
Jävligt skönt att få vara ledig denna vecka. Man har ju mer fritid när man skriver en hemtenta, behöver ej ta sig till skolan osv. Taggar ganska mycket till helgen då det blir en stor utgång till DK. Inte festat i köpenhamn på snart 3 år??? What? Vart tog åren vägen? 
 
HUR söt är min nya gudson???? Jag hoppas att de döper honom till Mac. Kan han få komma hem nu eller så man kan besöka honom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0