he's heeeere

Okej, min efterlängtade pälsjacka kom till sitt nya hem igår. Jag ääälskar honom! Fryser gör jag men lätt värt. Nu ska mitt shoppande gå ner lite till slutet av februari i alla fall. Fått allt jag velat ha än så länge. 
 
Det har varit fruktansvärt kallt de senaste dagarna, så att det gör ont i lungorna när man andas andfått när man cyklar. Men det ska äntligen bli +grader nu. 
 
Imorgon har vi vår sista lektion innan vi också får sportlov. Skoja, vi är i alla fall lediga en hel vecka, men inte får man ligga hemma och bänka serie - vi ska skriva vår första hemtenta. MIN första hemtenta rättare sagt. Är så nervös. Vet ju inte hur stränga svenska uppsatser och betygsättning är i universitetsnivå. 
 
Nu ska jag hälla i mig mer kaffe och börja råplugga. 
 
Hittade mina gamla combatboots eller vad de heter. Använt de en gång, köptes för 4 år sedan. Blev sugen på en skogsrunda nu så jag kan få inviga de lite. 
 
Huur vackra är mina bebisar? Får ha i rutin att ställa de här varje morgon så att de kan få lite mat 
 
Under seminariet idag fick jag en New York vibe när jag kollade ut genom fönstret. 
I wish
 
Och blev häpnad när jag såg hur fint vårt rosa hus är i solnedgångsljuset bland träden 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0