finaste man kan önska sig

Igår när jag steg in genom hans dörr spelades Ed Sheerans "Perfect" upp och han stod vid dörröppningen och pussade mig. Ljusen var tända med choklad och en jättefin bukett med röda rosor. Huuuur gulligt? 
 
Vi lagade entrecote, sötpotatispommes och sallad med chili bernaissås vilket var HUR GOTT SOM HELST. Smakerna var gudomliga tillsammans. Han överraskade mig efter med efterätt han hade BAKAT ALLDELES SJÄLV!! Jag är så stolt. Det visade sig att vara nutellacheescake, gudomligt. 
 
Sen när jag trodde det var slut med överraskningar öppnar han sin byårlåda och tar fram en kartong och ba: glad alla hjärtans dag älskling. Tappade hakan och blev lite arg för att vi hade bestämt att inte köpa något till varandra. I den fanns DEN FINA ROSA VÄSKAN JAG TÄNKT PÅ I NÅGRA VECKOR!!! HUUUR fin får man vara? Att han är så observant på allt jag kollar på och vill ha. Ville gråta på plats :')
 
Massa pussar under kvällen och "jag älskar dig" sades flera gånger under kvällen. Somnade med ett leende på läpparna. 
 
M-M-M
 
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!
Första gången jag smakade sparris inlindat i bacon också. I LIKE
 
De är så så så så så så fina. Snälla dö inte 
Märks att jag är en dålig mamma till mina växter. 
 
SÅ duktig man! 
 
Den väskan. Mina ögon gör ont så fin den är och min själ är tillfredsställd. Älskar älskar älskar älskar älskar blommor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0