astma?

Jag har suttit och försökt att plugga i ca 2 tim nu men jag kommer alltid på mig själv med att göra annat. Som nu, nu bloggar jag helt plötsligt när jag precis satt och läste en mening i litteraturboken. Har kollat upp om jag fått min astma tillbaka, via google då - men hur trustworthy är den hemsidan va? 
 
Gjort en lista på vad jag bör göra när jag är ledig, kokat lite kaffe, stirrat in i väggen, allt annat än att läsa i den jäkla tråkiga boken. Vi har tenta om en vecka och jag fattar NADA. Snygg Johan (vår lärare) frågade oss om vi kände oss säkra inför tentan. Inte vågade man räcka upp handen och säga: njeeee jag fattar ju inte vad det är jag läser ens. Man måste ju visa sig smart framför snygg johan. Jorå. 
 
En liten bildbomb nedan får ni också ja.
 
I fredags överraskade jag min man med att laga lite thamnakthai wannabe gryta och gott blev det. Visste inte att jag kunde laga mat nä 
 
Köpte ecologica rött igen för nu har jag blivit vuxen och börjat gilla rött vin. När jag coh Chuck drack denna för första gången i somras drack vi vinet i kombination med lösgodis vilket var det äckligaste jag gjort haha, prova inte det! 
 
VIll även visa mina nya långkalsonger. Haha, nej, grävde rejält i min strumplåda i hopp om att hitta ett par tjockare strumpbyxor för man fryser ju IHJÄL utan nåt under brallorna nu. Lite klaustrofobi får benen dock när man har så mycket lager på bena. Dessa är då från 2009. Ol' school
 
I lördags tog jag på mig ansvaret igen att laga vår middag och GUD vilken magikock jag är! Lindade in burgarna med lite bacon, tog lite avocado och ost och hot sauce på burgarna och M-M-M guds gåva. Det var ju som att äta på Tusen och två 
 
De här pommesen får ju 12/10 poäng. EXTREMT goda. Nästan godare än sötpotatispommes. På gränsen asså
 
Igår var jag nära på att köpa denna myströja, men var smart nog att lämna honom där för jag har ju en i samma färg. Men inte samma material, vill ha den här fluffiga lite tunnare. Men ekonomi före viljan eller? Hur mogen? Och de brillsen?!!?!?! Måste hitta mammas gamla från 80 talet, vet att hon har de! 
 
 
Kommer att bli en lång vecka känner jag, men -987 grader och lite motvind varje gång man cyklar. Hade på mig tre tjocktröjor idag plus dunjackan över och svetten rann ju över så varm jag blev. Måste ha doftat otroligt gott under redovisningen idag. 
 
Drömmer mig bort till en yachtvecka i Grekland i sommar faktiskt, har kollat på lite deals på letsdeal och fann en bra, bara att man får betala flyget utöver de 5000kr båtresan kostade. Man bor alltså i båten under den här veckan, hur coolt?!?!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0