5 februari

Huuuur kan tiden ha gått så fort?!?! Redan varit hemma i en och en halv månad nästan och har gjort en massa. Fått ett nytt jobb, börjat en ny utbildning, frusit ihjäl mig, skaffat massa nya pälsjackor, nästan fördruckit mig på chailatte (drack 3 st förra veckan, ops) och tränat ihjäl mig! 
 
Nu har alla svenskar som jag bodde och umgås med i LA börjat droppa ner där och njuter va deras fina 27+ graders värme.... Lite avundsjuk får man ju vara. Och igår snappade alla på vad de gjorde under Super Bowl och jag önskade jag var med trots att jag inte ens följer det, men för umgängets skull. 
 
Dagen började bra, solen sken men det var SVINKALLT. -4 idag och -7 ikväll. Men pälsjackan värmer faktiskt. Jag väntar på alla mina produkter jag beställde förra veckan. Lite bikinis (mmm vet att det fortfarande är vinter but I had to), kappa, pälsjacka och mitt finfina skärp!! SO EXCITEEEEEEED. Som jul igen. 
 
Kom hem till lägenheten .och det doftade kanelbullar i hela huset. SÅÅÅÅ gott. 
 
 
Tog en runda på ikea med bob, köpte med mig en massa växter för bara 100kr. De är såå fina, så gröna. Vill vattna de för det känns som de alltid är törstiga men de dör ju då tydligen. Happ. De dricker bara en gång i veckan, och kaktusen en gång i MÅNADEN? What, hur kan man dricka så lite? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0